Kahve Telvesinden Gelen Güzellik




MONA LİSA'DAN ÖRNEKLER

  Merhabalar sevgili Vaprenda okuyucuları ben bildiğiniz ve sol kenar köşede de yazdığı gibi Celal Berk bu yazımda ilk önce sizlere güzel bir teşekkürle başlamak istedim ilk yazım olan temel cilt bakımı blogum çok beğenilmiş (Vaprenda' da bazı düzenlemelere gittik yazı tekrardan yayınlanacak) sağ olun var olun beni sizler yarattınız diyorum ve başlıyorum. Her zaman derim (yalan dolan başlıyor) doğal cilt bakımı her zaman çok önemlidir. Bakım dediğin öyle çok pahalı olmayacak hem ekonomik hem işe yarar olacak ki cebimiz yanmasın hem de zaten çok zorlamayın Mona Lisa tablosu bile çürüyor sizin cildiniz hayli hayli çürüyecek ton tonlaşacak zaten ben burada sizi Ajda Pekkan gibi yapmaya çalışmıyorum zaten olamayız, burada amaç kendimize iyi bakmak bir de gerçekten iyi hissetmek için.

TÜRKİYE'DE KAHVE

Şimdi yazıya başlamadan önce size bir tavsiye hadi gidin kendinize SADE bir Türk kahvesi yapın ve yazıyı okumaya başlayın. Bildiğiniz gibi fal programları sayesinde ki o programlar ne kadar gerçekçi tartışılır halkımızda kadın erkek çoluk çocuk dehşet bir kahve içme alışkanlığı başladı hani ben hatırlıyorum 14-15 yaşına kadar Türk kahvesi içmeye yeltenince anneannem beni kovalar ayakların altı gararcak (siyahlaşacak Muğlalıyız biz evde şive hakim anlayın artık) falan diye kovalardı ne hikmetse neyse işte toplum çok değişti yaşasın kahve üreticileri.
Neyse şimdi lafım Türk kahvesi içenlere ama evinde içenlere. Şimdi demişsinizdir Celal ne uzattın gene nereye bağlayacaksın diye, evet sevgili okurlar ben bağlarım hem de şuraya bağlarım o telvelere GÜNAH değil mi tamam ben size telve yiyin demiyorum ama bi durun bakın o kahvede ne yararlar var cildiniz için...

TÜRK KAHVESİ TELVESİ İLE PEELING


Şimdi SADE kahvelerimizi içtik fallarımızı fal programlarına gönderdik ve elimizde bir fincan kahve telvesi kaldı şimdi fincanınızı alıp doğru banyoda aynanın önüne geçiyorsunuz ve dediklerimi harfiyen yapıyorsunuz.


1.ADIM

Cildinizi güzelce temel cilt bakımı yazımda önerdiğim gibi sabunla yıkayın kirler yağlar yüzünüzden arınsın arınsın ki derin temizlikten önce cildiniz bi kendine gelsin.

2.ADIM


Elinize telvenizi alın he yanımda telve yok derseniz de hemen telvenizi yapın ( 1 tatlı kaşığı türk kahvesi telve kıvamına getirecek kadar su azcık ama çok koymayın bi kaç damla yeterli olacaktır) Sonra kahve telvelerini cildimize sürüyoruz ve bastırmadan ovalamaya başlıyoruz, biz ovaladıkça ne oluyor cildimizin ölü derileri sanki kese yapılıyormuşçasına cildimizden gidiyor cildimiz yenileniyor.

3.ADIM


Kahve telvelerimizin içinde çok yararlı maddeler mevcut kafein ve antioksidan maddeler bunlara 2 iyi örnek olur bundan dolayı kahve peelingimizden sonra hemen cildinizi yıkamayın 5 dakika bırakın cildiniz bu yaralı maddeleri içine alsın ve sonrada gönül rahatlığı ile yıkayın.

Bu uygulayamayı haftada 1 ya da 2 kez yapın abartmayın cildinizi habire yontmayın !



TÜRK KAHVESİNİN SAĞLIĞA FAYDALARI


Beyni korur, depresyon riskini azaltır, prostat kanseri riskini azaltır, en yaygın cilt kanserini önler, tip 2 diyabetten korur, parkinson riskini azaltır, bağışıklık sistemini güçlendirir, baş ağrısına iyi gelir, hafızayı güçlendirir...


KÜÇÜK Bİ TAVSİYE ZİNCİRİ

Evet teknik olarak bir yararlı bakım önerimin daha sonuna geldik sevgili okurlar yazıyı bitirmeden önce bir kaç şey söylemek istiyorum ilki bu yazılar sadece bayanlar için yazılmamıştır bu tavsiyeleri kadın erkek herkes uygulayabilir çekinmeyin ve sevgili abilerim kardeşlerim berberlerde siyah maske yaptıracağız diye ekstradan masrafa girmeyin işe yaramıyor onlar abilerim ve diğer söylemek istediğim şey bu tavsiyelerin hepsini denedim ve sık sık uyguluyorum bir sorunuz olursa bana instagram hesabım 'celalberkbukler' den ulaşabilirsiniz ve son olarak bu tavsiyelere siz de kullanılan maddelere karşı hassasiyet oluşturacağına eminseniz yada ters bir şey olmasından korkuyorsanız muhakkak doktorunuza danışın !

Yorumlar

  1. Yararlı bilgileriniz için çok teşekkürler. Yazıların devamını bekliyoruz 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder